Thursday, April 29, 2010

bermulanya cinta-ku

11/01/2010



Sblum tarikh nie,aku telah pun mgnali si-dya..mula2 aku just nk tlong dya pikat sowg pmpn..aku byk bg nasihat dan dorongan pada dya..bermula dr mspace ke ym then kteorg brhbung mlalui hp..slpas nasihat mnasihati,dya pn brjya mluahkn prasaannya pd pmpn 2.ttp msh mnuggu kptsn..ok.aku pn tumpang gumbira...kteorang slalu msj,then pada 1 msa aku tlah d'adoptkan..hahaaa.aku jd adk angkat dya dow..lma gk kteorg jd adk n abg agkt ney..pd 1 mlm,dya da fed up mnuggu kptsn pmpn 2, n aku dpt t dya kapel gn sowg pmpn mne yg enth asal usulnya..aku ase aku dh xlyak jd adk agkt dya sbb kteorang sebaya,aku tkot nty dgn kwujudan aku ini akn mnimbulkan syak wasangka lam hbgn dorg..so aku cuba tuk jauhkan diri dari dya prlahan demi prlahan..time ni aku ngis dow..huhuuuu..pada masa yg sama dya syak yg aku da brubah..dya pn trus mluahkn prasaan dya yg sbnar pada aku..dya myatakan cintanya padaku.ttapi aku mnolak..sbb time ni aku dah BERPUNYA ttpi aku asyik d'tgglkn n d'abaikan..jd byk masa aku trluang dgnnya..hbgn aku gn BOY 2 jd trgantung..n aku pn dh mula myayangi dya..so tpat pkul 1.20 ptg,aku mnerima cintanya..lama gk dya tgu aku..wek2...so tanggal 11/02/10 aku tlah kapel gn seorang jjaka yg brnama MUHAMMAD FATHIN B. ISHAK..gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

1 comment: